Produkter for web development (13)

Imesa – Nettsted og SEO-aktiviteter

Imesa – Nettsted og SEO-aktiviteter

IMESA er et historisk italiensk selskap som har produsert maskiner for profesjonell og industriell vask og tørking siden 1968. IMESA kontaktet HENRY & CO. for redesign av sitt bedriftsnettsted for å forbedre SEO og lette brukerens navigasjon gjennom tilbudene. HENRY & CO. redesignede nettstedet ved å adoptere en systematisk tilnærming til navigasjonsopplevelsen og grafisk layout. Først og fremst skulle nettstedet vise frem selskapets kjernevirksomhet før det presenterte utvalget av relaterte tjenester. Spesiell oppmerksomhet ble gitt til strukturen av nettstedets arkitektur, optimalisering av SEO og dermed forbedring av synlighetsytelsen.
Rewood – Nettsted

Rewood – Nettsted

Rewood – Nettsted For å forstå hvordan man kan utvikle et effektivt og tilfredsstillende nettsted for kunder, stoler HENRY & CO. på Circular Design Thinking-metodikken, som involverer en empatisk tilnærming og en aktiv lyttingsfase for å forstå innledende behov og problemer. Gjennom banebrytende, ren og fengslende grafisk innvirkning kan et nettsted gjøre en forskjell for et selskap, da det er inngangsporten til dets online tilstedeværelse.
nettsted for bevissthetsprosjektet

nettsted for bevissthetsprosjektet

“Liquid Trajectories” er miljøprosjektet skapt av Mancini Group for Federica Brignone, med mål om å øke offentlig bevissthet og utdanne borgere og samfunn om spørsmål knyttet til beskyttelse av miljøet og vann i alle sine former gjennom bildet og medieeksponeringen av Federica, en internasjonal skikjempe. HENRY & CO. designet den nye nettsiden for “Liquid Trajectories,” som fremhever bilder av de ulike “trajectories,” som er bevissthetsinitiativer utført årlig av Federica og dokumentert gjennom en serie fotografier. Spesielt inneholdt den første trajectory samarbeidet med den anerkjente fotografen Giuseppe La Spada, en av de mest interessante kunstnerne på den internasjonale scenen.
Kunstnerisk retning, web og kommunikasjon for vannbaserte malinger

Kunstnerisk retning, web og kommunikasjon for vannbaserte malinger

D’AQUA er merket til Sirca S.p.A. dedikert til "do it yourself"-markedet. D’AQUA tilbyr en komplett serie produkter som er strengt vannbaserte, egnet for maling, restaurering og vedlikehold av tre og metall. HENRY & CO. designet nettstedet for det nye Sirca D’AQUA-merket, med særlig fokus på brukervennlighet og brukerinteraksjon. Siden det er et merke dedikert til DIY (forkortelse for "Do It Yourself"), skapte HENRY & CO. et brukervennlig og svært navigerbart nettsted, egnet selv for mindre erfarne brukere takket være enkel og direkte informasjon og et forenklet grensesnitt.
nettdesign for B2B emballasjeledere

nettdesign for B2B emballasjeledere

Imballi s.p.a. er en av de største og mest kjente italienske produsentene av emballasje, displayer og andre pappsystemer. Selskapet har besluttet å oppdatere nettstedet sitt med mål om å forbedre sin online tilstedeværelse og tiltrekke oppmerksomheten til nye potensielle kunder, samtidig som det visuelle designet oppdateres for å samsvare med det nylig redesignede selskapets logo.
Ny bilde for utdanning og tilgjengelighet

Ny bilde for utdanning og tilgjengelighet

Logogenia-foreningen ble grunnlagt i 2021 for å beskytte og fremme bruken av den eponyme metoden utviklet og studert av lingvisten Bruna Radelli. Logogenia studerer prosessene for språktilegnelse hos døve barn og stimulerer tilegnelsen av morfologi og syntaks gjennom skriftlig språk. I tillegg til å utdanne nye fagfolk, gjennomfører foreningen studier og publikasjoner, fremmer metoden og ivaretar logogenister både nasjonalt og internasjonalt. Med mål om å gjøre oppdagelsen og forståelsen av metoden så enkel og tilgjengelig som mulig, henvendte Logogenia, i forbindelse med etableringen av foreningen, seg til HENRY & CO. for redesign av sitt logo og nettsted. Den originale logoen ble raffinert samtidig som all originalitet ble bevart. Intervensjonen forbedret lesbarhet, gjenkjennelighet, og finjusterte små detaljer for å gjøre logoen egnet for ulike medier.
Beskyttet sirkulær økonomi prosjekt for P&G (Procter & Gamble) Europa

Beskyttet sirkulær økonomi prosjekt for P&G (Procter & Gamble) Europa

Sirkulær økonomi prosjekt for P&G (Procter & Gamble) Europa beskyttet av en konfidensialitetsavtale.
Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

WaterNext er et selskap spesialisert på ingeniørarbeid, bygging og effektiv forvaltning av industrielle, sivile og mobile anlegg, med særlig fokus på bærekraftige løsninger for avløpsbehandling/gjenvinning og null væskeutslipp-systemer. WaterNext opererer i Italia, India og Mexico gjennom dedikerte selskaper, med en global tilstedeværelse i 20 land og over 500 fullførte behandlingsanlegg. WaterNexts teknologier for industriell vannbehandling tilbyr enestående miljøbeskyttelse med minimale driftskostnader. Av den grunn har WaterNext engasjert HENRY & CO. for å utvikle en kommunikasjonsplan rettet mot sine viktigste interessenter for å øke bevisstheten om bærekraftige avløpsbehandlingsspørsmål og informere dem om de beste vannbehandlingsteknologiene.
HENRY & CO. for HIKARI: nytt lys til lys

HENRY & CO. for HIKARI: nytt lys til lys

Med sterk ekspertise innen lineære belysningsløsninger, kunne selskapets merkevareidentitet bare reflektere det sentrale elementet i linjen. Denne enkle geometrien, kombinert med den østlige minimalismen som navnet Hikari fremkaller, ga en klar stilretning for HENRY & CO. teamet, som utviklet merkevareidentiteten og kommunikasjonsmaterialene ved å manipulere linjen i et spill av tykkelser og nyanser, av masser og tomrom. Profilen blir dermed distinktiv og karakteristisk, perfekt i harmoni med merkets tilbud.
Merkeidentitet for den italienske industrielle hampestartup

Merkeidentitet for den italienske industrielle hampestartup

OEL (Organizzazione Ecosostenibile Laziale) er en organisasjon som dedikerer seg til å fremme og utvikle dyrking og bearbeiding av hamp til industrielle formål i Lazio. Industriell hamp er en allsidig ressurs som tilbyr mange muligheter, fra produksjon av tekstilfibre til skapelse av bærekraftige byggematerialer. OEL spiller en avgjørende rolle i å legge til rette for kommunikasjon og samarbeid mellom de ulike aktørene i hampkjeden, og fremmer ansvarlig og bærekraftig bruk av denne naturressursen. HENRY & CO. har gjennomført en grundig forskning på industrien for hamp, konkurransen og designtrender innen landbruket. De har analysert de distinkte egenskapene til OEL og dens misjon, for å fullt ut forstå organisasjonen og utvikle et autentisk merkeimage. Basert på den innsamlede informasjonen har HENRY & CO. samarbeidet med teamet
Merkeidentitet for den kuwaitiske oppstarten av ekte mat

Merkeidentitet for den kuwaitiske oppstarten av ekte mat

Honest Grocer er en oppstart grunnlagt i Kuwait av et par entreprenørielle tvillinger. Målet med Honest Grocer er å adressere mangelen på sunne hermetiske matvarer i lokale markeder og å rette opp i mangelen på åpenhet i merking ved å tilby utelukkende transparente og kontrollerte produkter. Etter å ha lagt merke til at mange produkter merket som "ekte" faktisk var fulle av tilsetningsstoffer, sukker og konserveringsmidler, bestemte de to entreprenørene seg for å svare på behovene til mer helsebevisste kunder ved kun å tilby produkter valgt basert på strenge kontrollregler, og velge sunne, men smakfulle produkter, fri for kunstige tilsetningsstoffer, sukker, GMO-er, og i stor grad avledet fra sertifiserte økologiske kilder. I tillegg til alt dette, har Honest Grocer også som mål å tilby et bredere utvalg av veganske, glutenfrie matvarer som passer for alle med spesifikke kostholdsbehov (paleo, keto, laktosefrie dietter).
kunstnerisk retning for det multinasjonale malingsselskapet

kunstnerisk retning for det multinasjonale malingsselskapet

Sirca S.p.A. er det historiske italienske multinasjonale selskapet som har produsert harpikser og malinger for industri og håndverk i over 50 år. Sirca, som sysselsetter hundrevis av ansatte og har dusinvis av lokasjoner over hele verden, har historiske og anerkjente merker i sektoren for deres kvalitet og variasjon av tilbud, som "Polistuc" og "Technogel". Sirca-merket er synonymt med kvalitet og profesjonalitet, i den grad det i India har blitt vanlig å bruke "Sirca" som et synonym for "maling". Sirca har kontaktet "HENRY & CO." for å gjennomgå merkevarearkitekturen og koordinere rebranding-prosessen for hele selskapet.
Design av SI Rating Award for bærekraftprestasjoner

Design av SI Rating Award for bærekraftprestasjoner

Sustainability Impact Rating (SI Rating) for ARB SBPA er et verktøy for å måle bærekraftprestasjonen til selskaper når det gjelder ESG (miljø, sosialt ansvar og styring) og den strategiske håndteringen av tilknyttede risikoer. ARB kontaktet HENRY & CO. for designet av plaketten som er ment for selskaper som har oppnådd vurderingen. SI Rating vurderer bærekraftprestasjonen til selskaper, og en plakett som representerer denne vurderingen må designes med iboende bærekraftprinsipper. Av denne grunn har HENRY & CO. utviklet prosjektet som et modulært system av enkle, materielle og ikoniske elementer, lett å produsere og tilpasse: to treplater og et laserskåret metallark holdt sammen av to enkle skruer.